» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » 2012 rok

Ogłoszenie przetargu na usługi Cateringowe w 2013 roku



Symbol: AG 434/1/2012

                                                                                                           Miedary dnia 2012-11-05

Nr .sprawy  AG 434 /1/ 2012

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE
 ART.11 UST 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wspólny słownik zamówień;
CPV  - 55321000-6
CPV  - 55521200-0
Czy dopuszcza się złożenia oferty częściowej : nie
Czy dopuszcza się złożenia oferty wariantowej: nie
1.  Zamawiający;
Dom Pomocy Społecznej w Miedarach
42-674 Miedary
tel kont ./032/ 233-71-28
NIP- 645-11-11-041
e-mail; dpsmiedary@wp.pl
2.Tryb udzielania zamówienia ;
Przetarg nieograniczony zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004r PZP
tj. (Dz .U. z 2010r Nr113, poz 759 z późń. zmianami)
3. Nazwa nadana zamówieniu;
 Świadczenie usługi cateringowej polegającej na wytwarzaniu, przygotowaniu oraz dostawie całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Miedarach w 2013 r. roku.
4. Termin realizacji zamówienia;
Od 1 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.
5. Sposób  uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.miedary.tarnogorski.pl, oraz w siedzibie Zamawiającego w  administracji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. SIWZ jest bezpłatna.
6. Miejsce i termin składania ofert;
Oferty należy złożyć w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Miedarach ,( administracja)
  do dnia 13 listopada 2012r. do godziny  15.30.
7. Otwarcie ofert;
      14 listopada 2012 r. godzina 10.00 w administracji DPS Miedary
8. Opis warunków udziału w postępowaniu.
W przetargu zgodnie z art. 22 pkt 1  ustawy PZP mogą brać udział Wykonawcy którzy:
 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub 
   czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich 
   uprawnień ,   
 -  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  potencjał techniczny
    a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
    wykonanie zamówienia,
  - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
9. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się ;
- Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu
     o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 24. ust. 1
10. Informacje dotyczące wadium
     Wadium nie jest wymagane
11. Uprawnieni do kontaktów z oferentami
mgr  Adam Grabowski     - Dyrektor DPS Miedary     tel  kont   -              667 353 777
Elżbieta Bromboszcz     -kier. zespołu administracyjno gospodarczego tel kont. 32 233-71-28

12.Termin związania ofertą;
 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.


Załączniki;
-SIWZ
- załączniki do SIWZ od Nr 1 do Nr 9















Osoba wprowadzająca dokument: Admin BIP

Data wprowadzenia: 2012-11-09

Wyświetleń: 289

Załączniki:
1) Specyfikacja Catering Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2012-11-05, Pobrań: 357, Typ: DOC, Rozmiar: 174.5 KB
2) Ogłoszenie o przetargu Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2012-11-05, Pobrań: 324, Typ: DOC, Rozmiar: 29 KB
3) załącznik1,2 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2012-11-05, Pobrań: 405, Typ: DOC, Rozmiar: 34.5 KB
4) załącznik nr 4 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2012-11-05, Pobrań: 379, Typ: DOC, Rozmiar: 23 KB
5) załącznik nr 3,5 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2012-11-05, Pobrań: 394, Typ: DOC, Rozmiar: 31 KB
6) załącznik nr 6,7 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2012-11-05, Pobrań: 405, Typ: DOC, Rozmiar: 28.5 KB
7) Załącznik nr 8 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2012-11-07, Pobrań: 248, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB
8) Załącznik nr 9 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2012-11-07, Pobrań: 252, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB
9) Zapytania i wyjaśnienia do SIWZ Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2012-11-07, Pobrań: 361, Typ: DOC, Rozmiar: 27.5 KB
10) Odpowiedź na złożone zapytania 9.11.2012 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2012-11-09, Pobrań: 250, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Admin BIP, dnia: 2012-11-05
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2012-11-05
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2012-11-05
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2012-11-05
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2012-11-07
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2012-11-07
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2012-11-07
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2012-11-09
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2012-11-09
POPRZEDNIE WERSJE »

« POWRÓT

WYDRUK