Ogłoszenie przetargu na usługi Cateringowe w 2014 roku
Miedary: Świadczenie uslugi cateringowej w zakresie przygotowania i
dostarczenia posiłków dla mieszkanców DPS w Miedarach w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 231139 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Zamkowa 7, 42-674 Miedary, woj. śląskie, tel. 032 2337128, faks 032 2337128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dpsmiedary@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie uslugi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia posiłków dla mieszkanców DPS w Miedarach w 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowyopis zawarty jestw rozdziale IV SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 1.Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ustawy PZP. 2. Decyzja Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą prowadzenie działalności na produkcję żywności i usług cateringowych.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 1.Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ustawy PZP. 2. Wykaz wykonanej co najmniejjednej usługi cateringowej w ostatnich dwóch latach z podaniem miejsca i daty jej wykonania wraz z referencjami.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 1.Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ustawy PZP. 2. Wykonawca przedłoży dokument stwierdzający, że posiada środektransportu do przewozu posiłków spelniający wymogi sanitarne zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 1.Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ustawy PZP.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 1.Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art.22 ustawy PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy, 2.Klkulacja ceny1 osobodnia i udział stawki żywieniowej, 3.Wykaz podstawowych produktów żywnościowych, 4.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany terminu wykonania pojedyńczego zlecenia spowodowanej przyczynami leżącymi poza Wykonawcą i Zamawiającym, 2. Zmiany stawki ustawowej podatku Vat - w takiej sytuacji kwota ceny brutto nie ulega zmianie, 3. Zmiany rachunku bankowego oraz innych danych zarówno postronie Wykonawcy jak i Zamawiającego,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedary.tarnogorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Dom Pomocy Społecznej 42-674 Miedary ul.Zamkowa 7 -administracja.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 42-674 Miedary, ul. Zamkowa 7 ( administracja).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Komentarz:
<br>
Osoba wprowadzająca dokument: Admin BIP
Data wprowadzenia: 2013-11-08
Wyświetleń: 258
Załączniki:
1) Załacznik nr 9 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2013-11-04, Pobrań: 307, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB2) Załącznik nr 8 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2013-11-04, Pobrań: 292, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB3) Zaącznik nr 6 i 7 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2013-11-04, Pobrań: 287, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB4) Załącznik nr 3 i 5 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2013-11-04, Pobrań: 340, Typ: DOC, Rozmiar: 31.5 KB5) Załącznik nr 4 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2013-11-04, Pobrań: 374, Typ: DOC, Rozmiar: 23 KB6) Załącznik nr 1 i 2 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2013-11-04, Pobrań: 362, Typ: DOC, Rozmiar: 34.5 KB7) Specyfikacja Catering Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2013-11-04, Pobrań: 1051, Typ: DOC, Rozmiar: 585.5 KB8) Wyjaśnienia do przetargu Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2013-11-08, Pobrań: 275, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Admin BIP, dnia: 2013-11-04
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2013-11-04
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2013-11-08
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2013-11-08
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2013-11-08
POPRZEDNIE WERSJE »
« POWRÓT
WYDRUK