» STRONA GŁÓWNA » MENU PODMIOTOWE » Ogłoszenia » Raporty o stanie zapewnienia dostępności

Raport o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami




MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Nazwa i adres podmiotu publicznego
Dom Pomocy Społecznej
Numer identyfikacyjny REGON
00068657500000
Stan w dniu 01.01.2021 r.
Termin przekazania: do 31.03.2021 r.
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu
dpsmiedary@tarnogorski.pl
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz
krawczyk1@poczta.fm
Telefon kontaktowy
693526820
Data
2021-03-30
Miejscowość
Miedary
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo
WOJ. ŚLĄSKIE
Powiat
Powiat tarnogórski
Gmina 
Zbrosławice (gmina wiejska)
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu 
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do: 
[ X ] 2) wojewody
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:
2
1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie 
komunikacyjne ?
[ X ] TAK
2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub 
posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń 
technicznych?
[ X ] TAK
3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w 
sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?
[ X ] NIE
4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa 
asystującego? 
[ X ] TAK
5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość 
ewakuacji lub uratowania w inny sposób? 
[ X ] TAK
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
Pierwszy budynek jest jednopoziomowy, drugi budynek posiada windę.
Dział 2. Dostępność cyfrowa
1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada 
deklarację dostępności
Liczba stron: 2
Liczba aplikacji: 0
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności 
ID a11y-url www.dps-miedary.tarnogorski.pl
ID a11y-status [ X ] Zgodna
ID a11y-data-sporzadzenie 2020-12-16
ID a11y-url www.bip.miedary.tarnogorski.pl
ID a11y-status [ X ] Zgodna
ID a11y-data-sporzadzenie 2020-09-30
2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada 
deklaracji dostępności
Liczba stron: 0
Liczba aplikacji: 0
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
Dom Pomocy Społecznej w Miedarach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 
dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w 
sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego dps-miedary.tarnogorski.pl.
Data publikacji strony internetowej: 23.06.2013
Data ostatniej dużej aktualizacji: 14.12.2020
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów 
publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób Głuchych.
Serwis zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie dokumentów MS Word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej 
logicznej struktury) – lub są skanami dokumentów. W miarę możliwości będziemy to poprawiać, oraz dokładać starań by nowe 
dokumenty przygotowywane były poprawnie.
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych 
sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
a. Kontakt telefoniczny [ X ] TAK
b. Kontakt korespondencyjny [ X ] TAK
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości 
SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X ] TAK
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów 
internetowych [ X ] TAK
e. Przesyłanie faksów [ X ] TAK
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub 
aplikacje (tłumaczenie online) [ X ] NIE
g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ X ] NIE
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] NIE
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle 
indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? Strona 4
[ X ] NIE
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:
2
3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej 
działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
a. tekstu odczytywalnego maszynowo?
[ X ] NIE
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
[ X ] NIE
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
[ X ] NIE
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze 
szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?
[ X ] NIE
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?
[ X ] NIE
2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w 
tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?
[ X ] NIE
3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji 
funkcjonowania podmiotu?
[ X ] NIE
4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?
[ X ] NIE


Osoba wprowadzająca dokument: Admin BIP

Data dokumentu: 2021-03-30

Data wprowadzenia: 2021-03-31

Wyświetleń: 183

Załączniki:
1) Raport o stanie dostępności 30.03.2021 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2021-03-31, Pobrań: 223, Typ: PDF, Rozmiar: 61.13 KB

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Admin BIP, dnia: 2021-03-31

« POWRÓT

WYDRUK