» STRONA GŁÓWNA » MENU PODMIOTOWE » Ogłoszenia » Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności



Deklaracja dostępności

 

Dom Pomocy Społecznej w Miedarach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego bip.miedary.tarnogorski.pl,

Data publikacji strony internetowej: 26.04.2011

Data ostatniej dużej aktualizacji: 28.08.2017

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Wyłączenia:

  • Na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób Głuchych.
  • Serwis  zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie dokumentów MS Word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury) – lub są skanami dokumentów. W miarę możliwości będziemy to poprawiać, oraz dokładać starań by nowe dokumenty przygotowywane były poprawnie. Nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR.

Oświadczenie sporządzono dnia 30.09.2020. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Krzysztof Krawczyk, adres poczty elektronicznej dpsmiedary@tarnogorski.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 32 233 71 28 wew. 17. Tą samą drogą można składać wnioski
o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna:

Dom Pomocy Społecznej w Miedarach mieści się w dwóch budynkach. Siedziba podmiotu publicznego znajduje się w Miedarach, przy ul. Zamkowej 7. W budynkach brak jest tabliczek informacyjnych
w alfabecie Braille’a. Brak oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych
i słabowidzących. Brak pętli indukcyjnej.

  1. Budynek „Nowy Budynek”

Do budynku prowadzą trzy wejścia, w tym jedno jest wejściem do windy bezpośrednio
z podwórza z przodu budynku następnie wejście główne na poziomie 0, otwierane drzwi ręczne, trzecie wejście boczne prowadzące do pionu administracji znajduję się na wzniesieniu do którego prowadzą schody z poręczą drzwi otwierane są ręcznie, do wymienionej administracji można dostać się za pomocą windy. Budynek wyposażony jest w windę przystosowana dla osób niepełnosprawnych, która zapewnia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku z wyjątkiem części magazynowej. Winda wyposażona jest w przyciski oznaczone alfabetem Braille’a lecz nie posiada komunikatów głosowych o lokalizacji danej windy. Korytarze zapewniają pełną komunikację poziomą wewnątrz budynku.Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku. Bezpośrednio przy budynku znajduje się parking,

  1. Budynek „A”

Do budynku prowadzą trzy wejścia: Główne wejście, wejście bezpośrednio do Sali rehabilitacji oraz wejście/wyjście Awaryjne wszystkie wejścia mieszczą się na poziomie 0,

Cały budynek jest jednokondygnacyjny z możliwością dostępu osób niepełnosprawnych do wszystkich pomieszczeń.

 


Osoba wprowadzająca dokument: Admin BIP

Data dokumentu: 2020-09-30

Data wprowadzenia: 2020-10-20

Wyświetleń: 224

Załączniki:
Brak załączników w dokumencie.

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Admin BIP, dnia: 2020-10-20

« POWRÓT

WYDRUK