Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym "Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Miedarach w 2015 roku."
Miedary: Świadczenie usługi cateringowej w
zakresie przygotowania i dostarczenia całodziennego wyżywienia dla
mieszkańców Domu Pomocy społecznej w Miedarach w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 238621 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Zamkowa 7, 42-674 Miedary, woj. śląskie, tel. 032 2337128, faks 032 2337128.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy społecznej w Miedarach w 2015 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia całodziennego wyżywienia dla 54 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Miedarach z uwzględnieniem diet i kaloryczności,zgodnie z przyjętymi procesami żywienia w 2015 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w IV rozdziale SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art 22 ustawy PZP, 2.Należy dołączyć decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą prowadzenie działalności na produkcję żywności i usług caterningowych,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art 22 ustawy PZP, 2.Dołączy wykaz wykonanej co najmniej 1 usługi cateringowej w ostatnich dwóch latach z podaniem miejsca i daty jej wykonania wraz z referencjami,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art 22 ustawy PZP, 2.Wykonawca dołączy dokument stwierdzający, że posiada środek transportu do przewozu posiłków, spełniający wymogi sanitarne zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art 22 ustawy PZP.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art 22 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy, 2.Kalkulacja ceny 1 osobodnia i udział stawki żywieniowej, 3.Wykaz podstawowych produktów żywnościowych, 4.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany terminu wykonania pojedyńczego zlecenia spowodowanej przyczynami leżącymi poza Wykonawcą i Zamawiającym. 2.Zmiany stawki ustawowej podatku Vat- w takiej sytuacji kwota ceny brutto nie ulega zmianie, 3.Zmiany rachunku bankowego oraz innych danych zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedary.tarnogorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
42-674 Miedary
ul. Zamkowa 7- administracja..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 42-674 Miedary ul. Zamkowa 7- administracja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Osoba wprowadzająca dokument: Admin BIP
Data wprowadzenia: 2014-11-21
Wyświetleń: 266
Załączniki:
1) załącznik nr 1 i 2 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-17, Pobrań: 291, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB2) załącznik nr 3 i 4 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-17, Pobrań: 300, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB3) załacznik nr 5 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-17, Pobrań: 305, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB4) załącznik nr 6 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-17, Pobrań: 320, Typ: ODT, Rozmiar: 20.96 KB5) załącznik nr 7 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-17, Pobrań: 282, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB6) załącznik nr 8 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-17, Pobrań: 297, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB7) Specyfikacja Catering Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-17, Pobrań: 413, Typ: ODT, Rozmiar: 55.51 KB8) załacznik numer 4 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-20, Pobrań: 265, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB9) zapytania do przetargu i wyjaśnienia Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-21, Pobrań: 263, Typ: PDF, Rozmiar: 337.59 KB
Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Admin BIP, dnia: 2014-11-17
Przesunięcie dokumentu: Admin BIP, dnia: 2014-11-17
Przesunięcie dokumentu: Admin BIP, dnia: 2014-11-17
Przesunięcie dokumentu: Admin BIP, dnia: 2014-11-17
Przesunięcie dokumentu: Admin BIP, dnia: 2014-11-17
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2014-11-20
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2014-11-21
POPRZEDNIE WERSJE »
« POWRÓT
WYDRUK