» STRONA GŁÓWNA » MENU PRZEDMIOTOWE » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych » 2014 rok

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym "Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Miedarach w 2015 roku."



Miedary: Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy społecznej w Miedarach w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 238621 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Zamkowa 7, 42-674 Miedary, woj. śląskie, tel. 032 2337128, faks 032 2337128.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy społecznej w Miedarach w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia całodziennego wyżywienia dla 54 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Miedarach z uwzględnieniem diet i kaloryczności,zgodnie z przyjętymi procesami żywienia w 2015 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w IV rozdziale SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art 22 ustawy PZP, 2.Należy dołączyć decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą prowadzenie działalności na produkcję żywności i usług caterningowych,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art 22 ustawy PZP, 2.Dołączy wykaz wykonanej co najmniej 1 usługi cateringowej w ostatnich dwóch latach z podaniem miejsca i daty jej wykonania wraz z referencjami,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art 22 ustawy PZP, 2.Wykonawca dołączy dokument stwierdzający, że posiada środek transportu do przewozu posiłków, spełniający wymogi sanitarne zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art 22 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art 22 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2.Kalkulacja ceny 1 osobodnia i udział stawki żywieniowej, 3.Wykaz podstawowych produktów żywnościowych, 4.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany terminu wykonania pojedyńczego zlecenia spowodowanej przyczynami leżącymi poza Wykonawcą i Zamawiającym. 2.Zmiany stawki ustawowej podatku Vat- w takiej sytuacji kwota ceny brutto nie ulega zmianie, 3.Zmiany rachunku bankowego oraz innych danych zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedary.tarnogorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 42-674 Miedary ul. Zamkowa 7- administracja..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 42-674 Miedary ul. Zamkowa 7- administracja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Osoba wprowadzająca dokument: Admin BIP

Data wprowadzenia: 2014-11-21

Wyświetleń: 266

Załączniki:
1) załącznik nr 1 i 2 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-17, Pobrań: 291, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB
2) załącznik nr 3 i 4 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-17, Pobrań: 300, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB
3) załacznik nr 5 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-17, Pobrań: 305, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB
4) załącznik nr 6 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-17, Pobrań: 320, Typ: ODT, Rozmiar: 20.96 KB
5) załącznik nr 7 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-17, Pobrań: 282, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB
6) załącznik nr 8 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-17, Pobrań: 297, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB
7) Specyfikacja Catering Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-17, Pobrań: 413, Typ: ODT, Rozmiar: 55.51 KB
8) załacznik numer 4 Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-20, Pobrań: 265, Typ: DOC, Rozmiar: 0 KB
9) zapytania do przetargu i wyjaśnienia Wprowadził: Admin BIP, Dnia: 2014-11-21, Pobrań: 263, Typ: PDF, Rozmiar: 337.59 KB

Rejestr zmian:
Utworzenie dokumentu: Admin BIP, dnia: 2014-11-17
Przesunięcie dokumentu: Admin BIP, dnia: 2014-11-17
Przesunięcie dokumentu: Admin BIP, dnia: 2014-11-17
Przesunięcie dokumentu: Admin BIP, dnia: 2014-11-17
Przesunięcie dokumentu: Admin BIP, dnia: 2014-11-17
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2014-11-20
Edycja dokumentu: Admin BIP, dnia: 2014-11-21
POPRZEDNIE WERSJE »

« POWRÓT

WYDRUK